dimecres, 31 de gener del 2007

Ja soc iPod

M'agraden els botonets, sí ho reconec. I també m'agrada la música, així que els meus mp3 tenien data de caducitat des que vaig conèixer aquestes quatre lletres: I - P - O - D. Finalment, tinc un iPod. 30 Gb de música que porto amb mi allà on vaig. Si em trobeu amb els auricular posats és perquè estic gaudint del meu iPod i de la nova manera d'escoltar la ràdio: el podcasting.

Per cert, avui al tren d'anada a Barcelona m'he trobat amb dues dones que han esmorzat llengua i al tren de tornada un nen repel·lent que no ha parat de dir imbecil·litats a la seva mare (que li consentia tot). Sort n'he tingut de la música. D'anada he gaudit de l'excel·lent primer disc del doble CD de Bunbury & Vegas: "El tiempo de las cerezas" i de tornada he començat amb el millor cantautor de Xàtiva, Feliu Ventura, i he acabat amb una selecció dels Red Hot Chilli Peppers.