dimecres, 3 de gener del 2007

La plaga del cap d'any 1

La cançó dels Police "Message in a bottle" encara m'agrada però ha quedat més desfasada que el pentinat d'Iñaki Anasagasti. Ara els missatges ja no s'envien en una botella: o tens mòbil o no ets ningú en el món dels missatges (fins i tot els personatges de Lost ho van poder comprovar). Els SMS s'han convertit en la plaga del cap d'any. I aquí va un petit recull d'alguns dels que he rebut.
Aquest és d'un casteller vendrellenc, el Josep, que no abandona la seva passió ni per Cap d'Any. Deia: "Feliç 2007! Salut, diners, sexe, castells i felicitat".

Un dels meus preferits, d'una gran persona que espero que algun dia pugui considerar-lo gran amic. Recuperant l'odiós anunci televisiu en Quim deia: "No t'adaptis al 2007, sigues 2007 my friend. Feliç any nou!".

Un altre membre de la nostra calanya, és a dir, un altre guionista m'enviava el següent: "Bon 007, un any amb llicència per ser feliç. T'ho desitja de tot cor..." i aquí deia el cognom, el nom (que és Albert) i altra vegada el cognom.

El gran clàssic d'aquest fi de 2006 ha estat: "Hola, sóc Saddam ¿Què fas per Cap d'Any? És que m'he quedat penjat". Com que és el que més ha corregut el mèrit li atorgo al primer que me'l va enviar ( sempre a la última) el gran Òscar de la república independent de l'Eixample.

I un que em va fer gràcia. El Nacho és un tio alegre (sempre riu) i el seu missatge era prou eloqüent: "Alegria y buen año pero sobre todo alegria". Tota una declaració d'intencions.