dimarts, 20 de novembre del 2007

Nova joia a la corona

Els discos són les joies de la meva corona (o coroneta en el meu cas). Sigui com sigui, val la pena anunciar-vos que l'amo ja té un nou fill preferit. Es diu "Coser i cantar" i és el nou disc dels Antònia Font. Uns grans èxits passats pel sedàs de la reinterpretació amb orquestra. Per això els mallorquins van anar fins a Bratislava per gravar amb l'Orquestra Simfònica de la ciutat. El resultat és espectacular! I si em feu triar un tema escolteu com ha quedat "Alegria".

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Uau! Jo porto una setmaneta de batiscafo que no vegis! A veure si renovo!! Gràcies per compartir la teva cultura sanjuan! jejeje :P

Anònim ha dit...

Hola noi, crec que tu i jo alguna vegada ens creuàrem.

Dir que m’agrada que t’hagis afegit a la malaltia dels bloggaires, una porta més d’accés al món exterior.

El motiu de la meva intromissió és, perquè m’agrada que no siguin només els reis (d’orient) els que tinguin corones sinó també els ciutadans de peu tipus els que estan a Sancho d’Àvila (Que aquests estan més estirats que “de peu, JAJAJAJA”) o tu.

“Coser i cantar” cert, és un disc prou bo. Però i com tots els “Però’S” sempre comporten una crítica. Tinc per dir que l'Orquestra Simfònica de Bratislava sona bastant “MIDIS” (Y AHORA TIRAS AQUÍ MISMO EL MOBLIS...) Sense comentaris.

Bé desprès de l’anada d’olla i salvant distàncies amb Antonia Font, m’agradaria fer una aportació (Recomanació) a la teva petita corona. El seu nom es Herbie Hancock i la seva darrera feina “RIVER: The Joni Letters”

Salutacions

Xavier ha dit...

ei, trillina, si t'agrada el batiscafo crec que aquest t'atraparà aviat.

benvingut dani! faré cas de la teva recomanació musical i si en algun moment el disc dels AF sona a midis crec que és intencionadament... escolta les cançons de Joan Miquel Oliver en solitari i flipa...