dilluns, 15 de juny del 2009

Sóc el de l’anunci dels Donuts

Dissabte a la Penedesfera vaig viure una jornada d’aprenentatge i companyonia excel·lent que vaig rematar amb un sopar amb bons amics. Diumenge matí ocupat amb l’hort urbà, dinar paelleta a la platja i vespre-nit a l’Auditori de Barcelona amb les emocions a flor de pell a cada actuació de l’espectacle “Mou-te pels quiets” (gràcies, Màrius!). I aquesta matinada he vist en directe com els meus Lakers i en Pau Gasol guanyaven l’anell de l’NBA al costat del Gerard, un altre malalt de bàsquet.

Per tot plegat, quan aquest matí ha sonat el despertador (tot i que m’he posat al llit a les 05:30h després del partit de l’NBA) no tenia cap dubte que ha estat un cap de setmana rodó. Per tant, el paio de l’anunci dels Donuts sóc jo.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Dons quina sort la teva.
Jo mes aviat soc l'atre que no demana Donuts.
Tindrè que començar a pendre donuts a doxo.

Xavier ha dit...

hawa, benvingut/da. no cal que prenguis donuts a sac per tenir dies rodons (de vegades la publicitat no diu tota la veritat), però amb paciència i confiança tindràs dies genials!