dimarts, 8 de gener del 2008

El CIS valora l'enquesta

Novament el centre de Conclusions Inútils del Sanjuan es posa mans a l’obra per treure l’entrellat del que heu volgut dir amb els vostres vots. Davant la manca de propòsits per aquest 2008 us vaig demanar que diguéssiu la vostra. L’enquesta ha situat “anar al gimnàs” com l’opció més votada amb un 37% dels vots i l’acudit que deia: “a propòsit... ¿de què?” no ha rebut cap sufragi. Així, d’entrada dues conclusions ràpides: em veieu gordo i poc graciós.

D’altra banda hi ha tanta gent que voldria veure’m amb les cames depilades com tocant l’ukelele. El que em fa pensar que si faig classes d’ukelele em depilaré les cames perquè així m’asseguro un seguiment massiu de la meva carrera musical com a intèrpret d’ukelele.

I una última constatació: l’ordre final dels propòsits més votats és l’orde en que estaven a l’enquesta. És a dir que cap la possibilitat que, per mandra, hagueu votat els primers propòsits i que ningú hagi arribat a llegir l’últim acudit.