divendres, 17 d’abril del 2009

Playoffs’09


És l’hora. Arriben els Playoffs de l’NBA i això té pinta que acabarà amb els Lakers de nou a la final, per tant, tocarà matinar de nou per no perdre’s cap partit de la final contra els Cavaliers (és la meva aposta per la final; Boston palma a la final de l’est). En Pau i en Kobe estan a punt. Jo també.

La temporada regular, però, ha acabat amb dues bones notícies. La primera és que Rudy (a qui el Barça hauria hagut de fitxar a cop de talonari quan en Navarro va anar a intentar fer les amèriques) va fer sis triples al darrer partit de lliga. D’aquesta manera s’ha convertit en el debutant que més triples ha encistellat en una temporada. En total: 169. A més a més. José Manuel Calderón (el millor base que ha donat el bàsquet estatal) s’ha convertit en el jugador amb millor percentatge de tirs lliures en una temporada d’NBA. Ha encertat 151 dels 154 tirs que ha llançat. Un crack!

4 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

veig que no has canviat gaire de quan feies de periodista pel vendrell que volem o no volem.

Vilas Pipol ha dit...

JO TAMBÉ ESTIC APUNT! I per Déu!!! Que sigui contra els CAVS! (tranqui que no tinc cap camiseta... jejeje)

Albert Recasens ha dit...

El Barça li va posar practicament un taló en blanc al Rudy, però ell no va voler venir de cap manera. Serà per Louis Van-Ivanovic?

Xavier ha dit...

vilas, de moment 1-0. aquesta matinada ja hem guanyat el primer partit contra utah.

albert, possiblement aquest va ser el motiu. però la gran estrella ha tornat a l'acb i l'altre està triomfant a l'nba. ai...!