dijous, 23 d’abril del 2009

Història de la ràdio

La història interessa poc i la ràdio encara menys així que la majoria de gent que llegeixi el títol del post no arribarà aquí. En fi, ahir va ser un dia històric, radiofònicament parlant. Van sortir els EGM (com passa cada any tres vegades) però ahir van confirmar una cosa: Catalunya Ràdio ha perdut l’hegemonia. Ara la ràdio més escoltada a Catalunya és RAC1 i això és un fet històric ja que en els últims 14 anys la líder, indiscutible, ha estat sempre l’emissora pública catalana. Són molts els factors que han fet que una emissora amb 26 anys d’experiència cedeixi davant d’una amb només 9 anys de vida i menys recursos. T’atreveixes a apuntar-ne algun? Què ha passat? D’entrada, tot sembla indicar que els catalans prefereixen la ràdio amb crosta.

3 comentaris:

adrià ha dit...

és una gran notícia. una ràdio que ha apostat fort per un segell propi. llàstima que sigui privada. però catalunya ràdio no sé perquè però sembla que s'hagi adormit.

Anònim ha dit...

nanu!! ara me n'adono que tens un blog!!! collons...vaig tard perq veig que portes temps!! abraçades i enhorabona!!
Pipo Serrano

http://piposerrano.wordpress.com

Vilas Pipol ha dit...

Ara és quan tocaria el "jo ja t'ho deia" jajaja programes i comunicadors bons, amb ganxo i frescura, tot i que sembla que es parli de catalunya ràdio com si fos el nodo...

Normalment no tinc gaire temps per escoltar la radio, per això necessito que les porcions de 10, 20 o 30 minuts que escolto seguits, em retinguin. Si sembla que s'ho passin bé i tot!

Això si, encara els hi faltaria fitxar una estrella o crack mundial per la següent temporada...... alguna proposta??? jo en tinc una jejeje

Algo de música i/o cine i/o televisió? o potser ja n'hi ha algun per les tardes? (Algun col·laborador del Clapés crec?)