dimecres, 12 de novembre del 2008

Sou insubornables

El CIS (Conclusions Inútils del Sanjuan) continua sorprenent-se de l'estupidesa humana. Segons la darrera enquesta més de la meitat de la població es creu capaç de subornar Barack Obama amb un milió de dòlars però, en canvi, si l'Obama es negués a acceptar el xantatge econòmic no se'l quedarien ells. Ningú ha triat aquesta opció. Els valors de la societat s'estan perdent i no només per aquesta conclusió sinó perquè només un 16% creu en la integritat d'Obama i un altre pírric 16% creu en l'esperit intrínsec de les nacions. Una vegada més, però, qui hi surt perdent és el senyor Blogger i la seva eina d'enquestes que, t'hi posis com t'hi posis, no quadra els percentatges al 100%.

Pregunta: ¿Podries subornar Barack Obama amb 1.000.000$?

.- No, és un home íntegre (16%)
.- L’esperit d’una nació no es compra amb calés (16%)
.- Si ell diu que no que m'ho diguin a mi (0%)
.- Yes, you can (66%)

5 comentaris:

Sopar Del 1978 ha dit...

Crec que ens em vist influenciats per la frase en si! s'hauria de repetir l'enquesta d'aqui uns mesos i ja et dic jo que el resultat seria completament diferent, ara encara està massa present el yes, we can!

Vilas Pipol ha dit...

xavi he sigut jo... se m'ha colat l'usuari...

Josep ha dit...

Amb aquest elevat rigor hauries de treballar a The Economist, o a El Mundo, o a la COPE.

;-))

Què t'anava a dir ha dit...

Aixo de les enquestes ho has de potenciar.

Xavier ha dit...

vilas, el marqueting fa estralls.

josep, potser del diari the economist n'hauríem de dir l'economista si, tal com diuen, estem tant obsessionats amb el tema.

miquel, ja vaig dir que n'hi hauria més.