dijous, 6 de novembre del 2008

Anyway, I love this game

Estic emprenyat com una mona. He vist (com de costum) el partit del Barça de bàsquet i aquestes toies s’han deixat remuntar com si res. A més a més, tot i que no sigui jo el seu màxim valedor, Navarro no ha jugat els tres últims minuts del partit (llavors, ¿per què collons l’hem recuperat?). En fi, estic emprenyat, tu. I no només com a culé sinó com a afeccionat al bàsquet, perquè el que fa el Canal 33 amb les retransmissions d’enguany és de jutjat de guàrdia. Això voler ser equànimes amb els dos equips catalans em treu de polleguera. Retransmeten el partit de la Penya i el del Barça alhora i van fen connexions a una i altra pista. Total: no veus ni un partit ni l’altre. Aneu a parir panteres, tu! Si volíeu fer el DKV-Fenerbahce, feu-lo (jo el veuré igual). Si volíeu retransmetre el Montepaschi-Barça, per mi collonut. Però l’olla barrejada és un nyap. A veure si tenen pebrots de fer-ho amb un partit del Barça de futbol i anar-lo solapant amb un de l’Espanyol. ¿Oi que no? Doncs, al loro!

http://www.euroleague.net/

5 comentaris:

Anònim ha dit...

buenu....
i la paella com et va quedar???

Albert Recasens ha dit...

Tens raó! I a part ara s'han inventat aquest carai de "newcinemascope" que fa que per veure el marcador necessitis lupa, ulleres i que se mes jo!

Anònim ha dit...

De totes maneres, segur que aquest invent de la multipantalla, et va agradar als seus inicis al Canal +. Quins records et deuen portar aquelles connexions amb l´Heliodoro Rodríguez López i amb Riazor...

Força Penya !!!
Força APM, força QAN i tots els programes formats amb 3 inicials

Xavier ha dit...

ernest, ben bona... en vols? en guardo un tupper congelat?

albert, jo sóc miop i també em fot el cinemascop. rodolí.

candi, dissabte vaig recuperar algunes cintes del QAN. visca la cançó "xulo" dels mojinos. recordes? salut!

adrià ha dit...

Avui ho han fet amb el futbol oi?