dimecres, 13 de desembre del 2006

Per una punyetera cançó!

Sí, la música és una de les meves passions i mentre intento que la meva panxa s'aprimi també procuro que la meva discoteca engreixi amb petites joies. Ja tenia el disc (puag!) de la peli Rock&Cat i ara m'han regalat el DVD (sort d'això). Després de veure'l (abans de fer-ho uns aconsello altres opcions com consultar la cartellera del cinema, trucar a un amic, interessar-vos per la salut de la vostra àvia o mirar a la vostra parella als ulls com dient... "¿què? ¿ens hi posem?"). En tot cas, si tot us falla com em va passar a mi ahir poseu el DVD i pitgeu el play. Podeu empassar-vos tota la peli o anar al gran moment. L'actuació d'Adrià Puntí. Excel·lent versió amb l'Adrià al piano del tema "Ull per ull". Hi ha cançons que justifiquen un disc.

De vegades val la pena perdre una hora i mitja per una punyetera cançó. T'avorreixes 90 minuts però la recompensa són 3'17'' de luxe.