dimarts, 2 de setembre del 2008

Coses que es diuen

Estic endreçant algunes de les frases de la meva col·lecció de cites per intentar que El País em dediqui tota una pàgina l’estiu vinent. En tot cas, he trobat aquesta que m’agrada molt:

He actuat i de tant en tant pujo a l’escenari per recordar el que els passa als actors... i no sóc dolent. No sóc un mal actor. Però sóc actor d’una sola vegada. No tinc aquesta capacitat o aquesta generositat de repetir dia a dia el mateix text. Jo seria una puta de luxe però no una de cada dia. No podria.

Lluís Pasqual entrevistat per Jordi Basté l’any 2007

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Qualsevol dia acabarem descobrint que, la diferència entre una frase cèlebre i una collonada oblidable, no està en el contingut, sinó en la persona que ho diu.

Algú hauria d'explicar-ho a les facultats de periodisme. I d'història. I de psicologia.

Alegria De La Huerta ha dit...

Totes aquestes coses t'apuntes? ;)

Bona nova temporada!

Xavier ha dit...

punk, ai les facultats!

alegria, m'apunto tot això i més. gràcies.