dimarts, 29 de març del 2011

Tinc web!

Estic de mudança 2.0. Avui és el dia. Fa temps que hi treballo amb @escalivada i finalment ja tenim a punt la meva pàgina web: www.xaviersanjuan.com. Des de la web continuaré la feina que feia aquí al bloc, amb més informació complementària i, a més a més, amb el compromís d'escriure amb més assiduitat.

No se m’acut millor link entre el bloc i la web que el darrer escrit que he penjat aquí i que no és altre que el pròleg del llibre que vaig escriure narrant el meu viatge al Japó i que no està publicat.

Als que estàveu subscrits al bloc podeu fer-ho igualment al lloc web a través d'RSS i compartir enllaços per Twitter, Facebook, Del.icio.us, LaTafanera, etc. Espero que us agradi la meva nova casa.

Gràcies per la vostra confiança i ens retrobem a: www.xaviersanjuan.com